דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור שולחן מנהלים 

מאת    [ 12/04/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 4735 פעמים ]

שולחנות מנהלים הם בדרך כלל הפריט הגדול והמרכזי ביותר בחדרו של המנהל. לכן, בבואנו לבחור שולחן מנהלים חדש למשרד שלנו עלינו לשקול היטב מספר פרמטרים בנוגע למשרד שלנו ובנוגע לשימוש אותו אנו מתכוונים לעשות בשולחן וזאת בכדי להבטיח שנרכוש שולחן מנהלים שישרת אותנו בצורה האופטימלית מכל הבחינות.

שולחן מנהלים ביחס למשרד

מידותיו של החדר בו מוצב השולחן הן פרמטר קריטי בבחירת השולחן שלנו. אם המשרד שלנו הוא חדר קטן,  נשתל לא להעמיס עליו עם שולחן גדול מדי, אלא נשתמש בשולחן מינימלי יותר שיספיק לצרכים שלנו. בנוסף לכך, אם החדר קטן, רצוי להכניס לתוכו שולחן עם פלטת זכוכית שקופה אשר ייצור אווירה מרווחת יותר.

אם המשרד שלנו הנו חדר גדול, בהחלט ניתן להציב במרכזו שולחן מנהלים מאסיבי בעל מידות מרשימות, אשר בשילוב עם ריהוט משרדי מתאים, יבלוט כמרכז העניינים של החדר, אך לא ישתלט על המרחב לחלוטין.

למה ישרת אותנו השולחן?

רצוי מאוד לחשוב מראש לאילו מטרות אמור השולחן לשמש אותנו. לדוגמא- אם השולחן אמור להוות שולחן ישיבות לכל חברי ההנהלה, יש לוודא כי השולחן יהיה גדול מספיק ואולי לשקול אף לצרף לו תוספת בצורת האות T בכדי שיהיה מקום לכולם לשבת ולכתוב בנוחיות. בכל מקרה רצוי לוודא שמשני עברי השולחן יהיה מקום להכניס את הרגליים וזאת בכדי שגם ללקוחות או העובדים אשר תקיימו עמם פגישות, יהיה נוח לשבת מצדו השני של השולחן.

הורדת עומס מיותר משולחן מנהלים

עומס ובלגאן על שולחן מנהלים משדרים מסר גרוע של חוסר ארגון. הדבר ישפיע בהכרח על הלקוחות והעובדים שלנו, גם אם באופן בלתי מודע ולכן ננסה לצמצם את כמות הפריטים הנמצאים על השולחן.

ניתן לבחור שולחן אשר יש תחתיו מגש נשלף למקלדת כך שהיא נשארת חבויה למעט בזמן שימוש. כמו כן ניתן להתקין את מסך המחשב מתחת לפלטת זכוכית כך שעוד מקום נחסך וכך גם לא נאמץ את הצוואר שלנו. כמו כן, קיימים שולחנות רבים המגיעים עם חור קטן המיועד לכבלי החשמל כך שניתן יהיה להביא אותם ישירות אל מסך המחשב שלנו או אל הלפ-טופ, בלי לגרור אותם על גבי השולחן. כוננית מגירות לאחסון ניירת היא כמובן בגדר פריט חובה.

איך לבחור שולחן מנהלים שישדר את המסר הרצוי?

בכל משרד שלא נשב, נרצה שולחן מנהלים שיתאים לאווירה שאותה אנו רוצים לשדר. אם מדובר, לצורך העניין, במשרד פרסום, נרצה שולחן שיכניס לחדר אווירה עליזה ויצירתית. שולחן קליל ממתכת וזכוכית, בשילוב של כסאות צבעוניים, ישדר לנו בדיוק את זה.

לעומת זאת, במשרד עורכי דין נרצה לשדר אווירה רצינית ויוקרתית. שולחן עץ כבד בצבע מייפל, אלון או דובדבן אשר בשילוב עם כסא מנהלים גדול ויוקרתי ייתן לנו את האווירה המתאימה.

שולחנות מנהלים הם הפריט המרכזי ביותר במשרד שלנו, הן מבחינת מרחב החדר והאווירה שהם יוצרים בו והן מבחינת הנוחות והפונקציונאליות שלו. שהרי, גם אם השולחן מושלם על פי כל הקטגוריות שדנו בהן פה, אם למנהל לא נוח לעבוד עליו- הוא לא שווה כלום. לכן, בבואכם לבחור שולחנות אל תמהרו, התייעצו עם מעצב פנים, בדקו מספר דוגמאות, שבו לידם ורק אז בחרו לכם שולחן מנהלים שיתאים לכם.

למידע נוסף על עיצוב משרדים הכנסו כעת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב